Szanowni Państwo,
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mniejszych i większych firm przedstawiamy Państwu kompleksową ofertę usług księgowych oraz finansowania dla firm dostosowanych do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klientów.
Świadczymy usługi w zakresie prowadzenia ksiąg handlowych, podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów, rozliczenia ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych, rozliczeń z Urzędem Skarbowym oraz ZUS i obsługi kadrowo-płacowej.
Nasza oferta skierowana jest zarówno dla przedsiębiorstw prowadzonych w formie jednoosobowej działalności gospodarczej, spółek osobowych oraz spółek handlowych. Służymy także pomocą osobom chcącym rozpocząć działalność gospodarczą oraz firmom stawiającym pierwsze kroki na rynku poprzez bezpłatne konsultacje.
Atutem naszego biura rachunkowego jest długoletnie doświadczenie w prowadzeniu działalności księgowo-doradczej oraz dbałość o klienta w postaci bieżącego doradztwa. Wszystkie usługi świadczymy z dołożeniem należytej staranności oraz z zachowaniem najwyższych standardów obsługi klienta. Dzięki współpracy z naszym biurem rachunkowym, możecie Państwo skupić się na prowadzeniu firmy a obsługę księgową pozostawić nam.
Zapraszamy do współpracy.
Nasza oferta:
1. Obsługa rachunkowo - księgowa, prowadzenie:
* ksiąg rachunkowych
* podatkowej księgi przychodów i rozchodów
* ewidencji przychodów zryczałtowanych,
karty podatkowej
* rejestrów VAT
* metody kasowej itp.
* sporządzanie wszystkich wymaganych deklaracji i zestawień podatkowych
* szerokopojęta pomoc przy kontrolach podatkowych
2. Kadry i płace:
* sporządzanie wszelkich dokumentów kształtujących stosunek pracy, umów cywilno-prawnych
* prowadzenie ewidencji czasu pracy
* sporządzanie sprawozdań dla GUS
* naliczanie wynagrodzeń, z uwzględnieniem premii i nadgodzin
* sporządzanie i wysyłanie informacji do właściwego organu podatkowego PIT-11, PIT-8B, PIT-40 itp.
3. Rozliczenia z ZUS, PFRON:
* rejestrację przedsiębiorców oraz pracowników do ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych
* sporządzanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych z ZUS
* rozliczanie obciążeń, dofinansowań oraz refundacji z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON)
* doradztwo w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz pozyskiwaniu dofinansowań na stanowiska pracy
* pełna obsługa SODiR
4. Doradztwo gospodarcze:
* wszelka pomoc przy rejestrowaniu własnego biznesu
* fachowe wypełnianie wniosków dotyczących dotacji z PUP, PFRON, innych funduszy pomocowych
* analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa
* sporządzanie biznes planów
* sporządzanie wniosków kredytowych oraz współpraca z bankiem
5. OPTYMALIZACJA PODATKOWA
Przedsiębiorcy mogą legalnie płacić niższe podatki wykorzystując możliwości jakie dają przepisy podatkowe.
Korzystanie z optymalizacji podatkowej pozwala obniżyć obciążenia podatkowe, a co za tym idzie prowadzi do poprawy wyniku finansowego. Kluczowe jest w tym przypadku opracowanie odpowiedniej analizy oraz stworzenie na jej podstawie strategii podatkowej, która pozwoli w legalny sposób minimalizować obciążenia na rzecz fiskusa.
Ważne jest minimalizowanie ryzyka związanego z zastosowaniem określonych rozwiązań- należy weryfikować wykładnie obowiązujących przepisów podatkowych przez organy skarbowe, orzecznictwo sądów administracyjnych (zarówno WSA jak i NSA) oraz Trybunału Konstytucyjnego.
Istnieje kilka prostych rozwiązań, których zastosowanie zoptymalizuje obciążenia podatkowe.
Jeśli chcesz obniżyć podatki w swojej firmie, jeśli chcesz zainwestować zaoszczędzone pieniądze w rozwój firmy.Postaw na doświadczony zespół.
Mamy wielu zadowolonych klientów
Śląskie, Opolskie, Lubelskie, Warmińsko-mazurskie, Zachodniopomorskie, Podlaskie, Lubuskie, Pomorskie, Dolnośląskie, Kujawsko-pomorskie, Podkarpackie, Wielkopolskie, Świętokrzyskie, Mazowieckie, Łódzkie, Małopolskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Agencje nieruchomości, Doradca finansowy, Doradca podatkowy, Kredyt, Kredyt dla firm Krotoszyn, Księgowy Krotoszyn, Ubezpieczenie na życie Krotoszyn
Obsługa rachunkowo - księgowa, prowadzenie:
- ksiąg rachunkowych
- podatkowej księgi przychodów i rozchodów
- ewidencji przychodów zryczałtowanych, karty podatkowej
- rejestrów VAT
- metody kasowej itp.
- sporządzanie wszystkich wymaganych deklaracji i zestawień podatkowych
- szerokopojęta pomoc przy kontrolach podatkowych
...
Dotacje z Urzędu Pracy:
- na działalność gospodarczą - z Funduszu Pracy, z PFRON
- na refundację stanowiska pracy - z Funduszu Pracy, Z PFRON
Jeśli planujecie Państwo założyć własną działalność gospodarczą i przy tym skorzystać z dotacji z urzędu pracy lub zatrudnić pracownika i również skorzystać z dotacji to udzielimy Państwu wszelkich infor...
Nazwa firmy | BIURO RACHUNKOWE "OFFICIUM" mgr KATARZYNA MAJNERT |
Imię (pierwsze) | KATARZYNA |
Drugie imię | ANNA |
Nazwisko | MAJNERT |
Data rozpoczęcia działalności | 2012-06-01 |
NIP | 6211692305 |
Regon | 302120118 |
Kraj | Polska |
Województwo | WIELKOPOLSKIE |
Powiat | krotoszyński |
Gmina | Krotoszyn |
Miejscowość | Krotoszyn |
Kod pocztowy | 63700 |
Poczta | Krotoszyn |
Ulica | ul. Rawicka |
Numer nieruchomości | 5 |
Strona www | www.biuro-officium.pl |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2012-06-04 |
Data powstania | 2012-05-31 |
Data rozpoczęcia działalności | 2012-06-01 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
1813Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWYWANIEM DO DRUKU |
4719Z | POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
4789Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA POZOSTAŁYCH WYROBÓW PROWADZONA NA STRAGANACH I TARGOWISKACH |
6399Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
6619Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6629Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8559B | POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE |
8560Z | DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ |
Regon | Nazwa | Adres |
30212011800047 | BIURO RACHUNKOWE "OFFICIUM" mgr KATARZYNA MAJNERT | null Kaczagórka WIELKOPOLSKIE gostyński |
30212011800030 | BIURO RACHUNKOWE "OFFICIUM" mgr KATARZYNA MAJNERT | ul.Mickiewicza Krotoszyn WIELKOPOLSKIE krotoszyński |
30212011800022 | KANCELARIA RACHUNKOWA "OFFICIUM" mgr KATARZYNA MAJNERT | null Krotoszyn WIELKOPOLSKIE krotoszyński |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.